Aynısı benim bebeğimde de var. İlk başta sudocrem sürdüm geçirdi biraz ancak içerik olarak o çok içime sinmedi. Bepanthol’ün pişik önleyici kremiyle devam ettim. Boynu kat kat olduğu için banyodan sonra boynunu temizleyip azıcık ondan sürüyorum iyi geliyor geçti kızarıklığı