Vanilya 10 diyince benim gözümde neler canlandııı deliksiz uyuyan bebek,koca insna gibi yiyen kendi kendine oynayan falan 🥲Her ay bu umutlarla o ayı bekliyorum,siz bazı günler rahat ediliyor diyince yine bi yıkıldık yaşadım 🤪Gerçektennn çoookkkkkkkk sabır istiyor çookkk,haklısınız