Kahvegerek ben gelir diye düşünüyorum çünkü hiç anne olmamış kadınlarda bile bebeği kucaklarına aldıkları zaman sevgiyle sütleri gelmiş beslemişler bebekleri bizde neden tekrar gelmesin ki. Birde bir annenin postunu okumuştum burda o da çok etkileyiciydi. Bebek de anne de üzerinde hiçbir şey olmadan sarılacak o şekilde emzirin tensel temas gerçekleşecek böyle böyle sevginizle sütünüz tekrar gelecek inşAllah gelir