Kızım 7 ay 11 günlük bı anda öksürme başladı dün akşam doktora götürdüm faranjit var dedi ama yeni degilmis eskiymis.. yeni yeni belirti başlamış toza fazla sıcağa gelmez dedi. Normalde uyanıkken sorun yok fakat uykuya daldığı an başlıyor öksürmeye.. antibiyotik verdi zatiden şurup verdi agrikesici verdi.. bitane de iğne yazdı fakat iğneyi vurdurma dedi içinde ki tozla sıvıyı karıştırıp dörde bol içir dedi.. bebekte faranjit ilk defa duydum.. başına gelen varmı başka neler yaptınız.. ☺️ ilaçtan hariç verdiğiniz başka bişey oldu mu