Bebeğim 28 günlük yaklaşık 5 gündür gaz için zinco kullanıyorum. Bebeğim emdikten yarım saat sonra kusmaya başladı. Böyle bir belirti yaşayan var mı? Ve sanki çokta işe yaramadı gibi hâlâ günde birkaç saat ağlıyor sadece gaz saatleri değişti önce akşamlariydi sadece şimdi hem akşam hem gündüz kısa kısa sanci oluyor. Acaba bıraksam mi damlayı yoksa etki etmesi için belli bir süre mi geçmesi gerekiyor?