Başlık efsooo kusura bakmayın kızlar ya çok üzgünüm 6 aylik7 oğlum var çok nasir gülüyor aşık suratli galiba çok üzülüyorum oyun oynamak istemiyor herşeyden çabuk sıkılıyor kızlar normal mi ne zaman guler tam tanır bizi çok kafaya taktım ya üzülüyorum ilk çocuğum bu arada