bitterdelisi24 ben hiç öne çekmeye çalışmadım açıkçası daha kendi oluşturdu rutini. 10 da uyusa bile yarım saat sonra uyanıyor . Bu sefer gece etken uyanıcak en iyisi şimdilik böyle bakalım bu sefer benim uykumda bölünmüyor kendime zamanda ayırabiliyorum