Melisasey 3 ay 10 günlük oğluşum birazda zor bir bebek çok şükür bir gece uykusu güzel şimdi 4. Aya giriyoruz korkum başladı bu atak ne zaman başlayacak uykusuda biterse ben mahvolurum diye hazırlıklı olmak istiyorum ne zaman başlıyor 4. Ayı doldurunca mı
Arwen Melisasey öyle korkutmayın kendinizi her çocuk aynı yaşamıyor bu atağı. Benim kızım gayet sakin geçirdi etraftaki çoğu arkadaşımın bebekleri de öyle. Atak geliyor zor geçicek diye düşünürseniz sürekli olmayacağı varsa da olur.
Berenmomss Melisasey bizim tam 3,5 ay diyince başladı şuan yarıladık atağı tam 4 aylığız huyu suyu herseyi değişti asla uyumuyor