pervin_t Yoksa zararlı mı dediniz🤪Bence sakıncasıyok benim tüm etrafım yürütecde büyüdü turp gibi maşallah😂Kızımı da bindirmeyi düşünüyorum
bitterdelisi24 pervin_t valla 8 aylıkken koydum suan 9 aylık ne kdar gec okdar iyi. suan parmak ucuyla basmıyo mesela tam basıyor
UraSsmom pervin_t 7 aylık filandı sanırım kısa süreli bindiriyodum sürünmeye başladıktan sonra binmedi zaten şimdi onu sürerek yürümeye çalışıyo
Bsecill pervin_t hiç bindirmedim fiziksel gelişimi için olan zararının yanı sıra yürüteçle çok fazla ev kazası oluyor o nedenle hiç düşünmedim bile