Bebeğim doğduğundan bu yana göğsümü almıyor bende mecbur sütümü sıkıp veriyorum artık yorulmaya başladım banada zor oluyo şu silikon göğüs ucundan aldım ama onuda almıyo maalesef philips aventin göğüs ucu var onlar nasıl kullanan var mı acaba bizim biberon philips aventin ucu mat olandan bahsettiğim göğüs ucu mat şekilde mi kullanan var mı