Sanırım bizde bu gün girdik atak dönemine 3 ay 27 günlüğüz
Akşam üstü saat 4 gibi bi başladı ağlamaya 9 a kadar devam etti doğru düzgün emmedi,deli gibi uykusu var uyumuyor dinlenip dinlenip ağlıyor ama birden bi sancı giriyor ortalığı inletiyor hala ağlama sesi kulaklarımda başım ağrıyor artık
acile götürdük acaba bilmediğimiz bişey mi var diye röntgen de gaz sancıları çıktı lavman yaptılar işe yaramadı eve geldik yine ağlamaya devam etti bu gün 10 yaş yaşlandım🤷🏻♀️🤦🏻♀️