Gr2727 Kızlar chıckonun bebek arabasını aldık henuz hıc kullanmadık cunku bana 1 tane daha bebek arabası hediye geldi ılgılenen olursa satmayı dusunuyorum . Arabası 5 6 yaşa kadr kullanılır puseti bebek arabasına gecırmelidir .
Gr2727 Sudemeda Yükledim canım bakabilirsin hiç kullanılmadı zaten kızım daha iki aylık dışarı çıkmaya fırsatımız olmadı diğer hediye geleni kullanacağım. Buda elimde fazla olduğu için satayım dedim
Gr2727 [url=https://hizliresim.com/igjCXg][img]https://i.hizliresim.com/igjCXg.png[/img][/url] [url=https://hizliresim.com/1ULQum][img]https://i.hizliresim.com/1ULQum.png[/img][/url] [url=https://hizliresim.com/RT5ARr][img]https://i.hizliresim.com/RT5ARr.png[/img][/url]
Gr2727 3children1mom Çünkü bir kere bile kullanılmadı aldığım gibi duruyor yani bana hediye alan kişi süpriz yapmış maalesef onu değiştiremedim iade de edemedim ayıp olur diye bunu biz almıştık o yüzden satayım kızımın herhangi bir ihtiyacını karşılarım dedim