Kizlar merhaba yaklaşık 10 gündür leslie yapıyorum. Ben her akşam 2 kez 3 mile yapıyorum ve leslie yaparken aşırı derecede terlediğimi fark ettim öyle böyle bir ter değil ben de dedim ki madem bu kadar çok terliyorum bunu belir bölgelerim de desteklersem bölgesel incelmeyi hızlandırmış olurum. Ben göbeğimden ve yan karın yağlarımdan şikayetçiyim ve bir akşam leslie yapmadan önce orta boy bir çöp poşetini yırtıp göbeğimi ve yan karın yağlarımı saracak şekilde sardim üzerine de taytımı çektim ve başladım leslie yapmaya böyle bir şey yok öyle bir terliyor ki poşet sardığım bölge ter taytımdan hatta taytın üstüne gelen atletimden akiyor. Deneyim derim 🔥🔥🔥🔥