AzraEcemsMom Merhaba sevgili çalışan anneler.Dogum yardımını almak için nereye başvurdunuz? Eşim aile çalışma ve sosyal hizmetler bakanlığı na başvurdu ama edevlette başvurumuz gözükmüyor.
AzraEcemsMom Srhnzlcn aradım onlarda 144 e yönlendirdi. Orayı da aradım bağlanmıyor çağrı otomatik olarak sonlaniyor
AzraEcemsMom Durukusunannesii hayır tek seferlik yatan bir para varmış hani 1. Çocuğa 300 2. Çocuğa 400 olan.