ArdenTugce Gaz sorunu 3aylık olana kadar devam eder sonra biter diyorlar doğrumu bilen anneler lütfen yardımmm🤦🏻♀️
Mrs_Ladybird ArdenTugce biz 3 ay 6 günlüğüz çok gazlı bebeğim vardı şimdilik eskiye nazaran iyiyiz ama bitmedi benim de merak ettiğim bu gaz olayında gazı sadece kendi kendine rahat yapması mı yoksa direk gaz mı bitiyor bizimki koca insan gibi çıkarıyor çünkü
Mlkmhrrm ArdenTugce sanki 3.ayda bizimki daha da arttı 😞 her çocuk farklı malesef kimisinde bitiyor kimisinde bitmiyor
Ayaf Canim bu dogruda ola bilir, yanlisda..3aylikken azaliyor ancak tam olarak bitmiyor.benim kizimda 5ay bir kac gunlukken gaz sorunu gecmis oldu.ara ara yine oluyordu ancak onceler gibi olmuyordu..yani her bebekte farkli ola biliyor bu durum.
akrep07 Biz şuan 2 ay 26 günlüğüz, çok şükür bitti neredeyse. Yani önceki zamanlara nazaran hiç sıkıntı çekmiyoruz neredeyse
ArdenTugce Mrs_Ladybird aynen bizimkide gaz hiç bitmez ama kendi kendine rahat rahat bir çıkarabilse 🤦🏻♀️
Mrs_Ladybird Birtekmerve bi arkadaşımız cevapladı hem gazı azalıyormuş hem de kendisi oluşursa rahat çıkarıyormuş ay inş kısa zamanda kurtuluruz
Anne80 ArdenTugce benım kızın 2 ayı gecınce bitti zaten gazlı değildi bi 15 gün filan gaz sıkıntımız olsu ama ben aşırı dikkat ettim yediklerime şimdi 3 bucuk aylığız kendısı yapıyor uğraştırmıyor beni damla da kullanmıyorx artık yani cocuktan cocuga değişir bu
Mrs_Ladybird Kubradoruk sizin ne zaman bitti yavrucakalar ya üzülüyorum bir de Merak ettiğim bir şey daha var konu hakkında bilginiz var mı bilemiyorum ama kakasını yaparken sürekli o sindirilmeyen anne sütü yağı diyorlar ya parçalar oluyor sürekli o şekilde yapması da o anne sütündeki yağı alamıyor gibi bişey mi oluyor 😃 kafam da deli saçma sorular 😂
Nefess2020 ArdenTugce kızım 3 ay 25 günluk daha yeni yeni azalmaya başladi ama tamamen bitmedi 🤦♀️kolik gazli bir bebekti ağlama krizlerini hatirladikca şimdiki haline şükrediyorum.