Hasmel Bebeğim 3 aylık mukuslu kaka ve pişik vardı gaita tahlili yapıldı ve besin alerjisi değil laktoz intoleransı denildi başına gelen var mı doktor çok huzsızluğu yoksa sorun değil dedi
Ececik07 Hasmel biz de de oldu sorun yok geçer laktozsuz yiyecekler mamalar seçmeye çalışın ben seçebildim mi hayır geçiyor süt ve süt ürünlerinden uzak durun bir süre ileri de de laktozsuz yoğurt tercih edin ama o zamana geçebilir muhtemelen artık çoğu bebekte oluyor
Flashtv Hasmel Farklı bir mama kullanmıştık bir hafta kadar sanırım bebelac lf ydi ondan sonra da geçti
Mirac_momm Ececik07 Bebelac LF mama kullanın doktor bize rapor cikarti 10 tanesi 100 TL aloyrz normalde 55 teki
Ececik07 Hasmel tabi ki anne sütü devam siz zaten süt süt ürünlerinden uzak duracaksınız emdiği zaman geçmeyecek
Hasmel Ececik07 işte bizim süt ürünlerini yasaklamadı sadece süt içme dedi diğerleri işlenmiş süt olduğu için sorun yok dedi