Arkadaşlar Merhaba,
2 buçuk aylık bebeğim var ve gaz sorunumuz mevcut. Kakasını da yenidoğanlara nazaran çok geç yapıyor. 3 günde bir 4 günde bir hatta bazen 7 günü bile bulabiliyor. Doktoruna söylediğimde gazlı bebeklerde gaz kaka yapmasına engel olabilir dedi. Bu durumu yaşayan doktorundan böyle bir bilgi alan varmı?