Oğlum 10.ayına girecek ve yemek gördüğünde deliriyor. Her sabah çeşit çeşit hazırlarım akşamdan tutun öğlende aynı şekilde gel gelelim yumurcak yemiyo. Bazen oturup sinirimden ağlıyorum. Eli sürekli yüzünde kaşık geldiğinde gözlerini kaşıyo yüzüyle oynuyo kucağımda yedirmeyi deneyeyim dedim asla ama asla ağzına lokma almıyor. Mecbur kırmızı balık falan açıyorum 1 veya 2 kaşık yiyo sonra istemiyor öylece kalıyo bu durumu yaşayanlar var mı yoksa tek miyim bir çare bulabildiniz mi 😣🙄