Bebesaaaa Kızlar bebişim 20 günlük oldu yarım kırk nasıl çıkarılır yardımcı olur musunuz bebeğimin kırkını çıkarıyım ? ❤️
EmineYilmaz Bebesaaaa bence gerek yok canım illa yapman gereken bişey yok yani ne yarı kırkında ne normal kırkında bişi yapmadık duş dışında 🥰
Mom9 Bebesaaaa yarı kırk falan yapmadım ama 40ı çıkınca kızımı kendimi yıkayıp abdest aldım 2 rekat namaz kıldım. Kızımı da pandemi olmadığı için o zamanlar dışarı çıkarıp gezdirdim
minik0507 Bebesaaaa canim biz yine 40 inda yapilanlari yapmistik. Cocuk rahatlar derler ama bilemiyorum tabi 😊
Bebesaaaa EmineYilmaz Mom9 hadi ya anneannem illa yap diyince bende ilk defa duydum bide nasıl olur yalnızım dua filan okuyamam kanamam devam ediyor 🙏😔