Merhaba anneler, kızım doğduğunda siyah saçları vardı ve çok kısa da değildi hafif uzamıştı. Şimdi 3,5 aylık oldu haliyle biraz daha uzadı alnına tarayınca gözünün içine girecek kadar uzun 😄 ama bu aralar biraz dökülme başladı baya seyrek saçları. Merak ediyorum tamamı dökülür mü? Hiç istemiyorum dökülmesini çok seviyorum saçlarını. Her bebeğin o doğumdaki saçları mutlaka dökülüyor mu tamamen, aranızda dökülmeyen olduğu gibi uzayan oldu mu acaba?