Merveaaa Guzel anneler bebelac gold kullaniyoduk cok memnundk fakat bulamiyorz depolarda yokmus duz bebelac mi alsak aptamil mi alsak karar veremedim yorumlarinizi yazarmisiniz bebegim 10 aylik
Balyanak341522 Merveaaa ben evolvia kullanıyorum canım çok memnunum kabızlık da yapmıyor gaz da.dene istersen
Oznur2611 Merveaaa biz aptamil kullanıyoruz 2 aylık doğduğundan beri kullanıyoruz çok memnunuz kilosuda gayet iyi anne sütü almıyor , gaz da olmuyor
Mervekrkmz Merveaaa ilk onunla basladik iceriginde ki fazla seker bebegimin cildinde lekelere sebep oldu daha sonra similac kullanmaya basladik tadi aptamile gore tatsiz herhalde oglum icmek istemiyodu ama alisti 2 aydir hicbir sorun yasamadik