Merhaba Hanımlar
3 haftalık anneyim.. çok şükür doğumdan itibaren çok sütüm geliyor.. göğüslerim için gümüş kapak kullanıyorum, üstüne göğüs pedi koyuyorum ve üstüne sütyenimi takıyorum.. ama benim kapaklara 2 saatte bir süt doluyor bi kısmını göğüs pedi emiyor ama kenarlardan taşıyor bir de bu gümüş kapak uçları sütyen de giysem üstümdeki kazaktan bile belli oluyor bu sorunu nasıl çözerim böyle sürekli kapaklara süt mü dolacak taşacak dışarı nasıl rahat çıkarım onu düşünüyorum göğüs pedini mi değişmeliyim acaba wee baby kullanıyorum?