anastylaaa Güzel anneler bebeğim 10at 18günlük menenjit ilk doZunu sişapriş verdik bexsero yu akşam gelecek doktoru aradım özel hastanenin acilinde vurulabilir mişiz akşam yaptıracağız biraz aşıdan korkuyorum siz neler yaşadınız acilde yaptıracağız
Pink50 anastylaaa cuma günü attirdik bexero son dozu 3 gündür ateşler içinde yaniyo bebeğim offf smdide 38 atesi
DamlaTa anastylaaa canım bexsero bizde yanetki yapmadı. Asıdan 12 saat sonra ateş 37.4e cıktı yarım saat içinde kendi kendine düştü. Kprktuğum gibi olmaxı şükür. İnşallah sizinde rahat geçiyodur
AnnesininUmutu anastylaaa İlk dozu yaptırdığım akşam en fazla 38.2 yi gördüm mecburen calpol verdim. 2. dozda huysuzluk dışında çok şükür ateşi olmadı ama sanırım bacaklarda ağrı yaptı. Uykuda bile bacakları oynatınca ağlıyordu normal ayaklarının üstüne basan çocuk bir süre basmadı.
Baldantatli Ben acilden yaptirdim yaninda calpol getir normalde onlar veriyorda 10 tl bi ucreti var en iyisi boyle oluyo. Calpolen 15ksonra igne vuruluyo 6 saat sonratrkrar calpolverin bir iki gun zor geciyo ama sonra geciyo atesine dikkat edin
anastylaaa Pink50 bizimse yüksekdi şurup verdim bakalım takip edicem ah bu aşılar yan etkileri olmasa birde
Veraveannesi Bugun 2. Dozu yapıldı bexero ve nimerix 5 aylığız ilk dozunda hafif ateş yapmıştı sadece 37.8 gördüm bugunde aynı şekilde 38 olmadı ama ben her ihtimale karşı calpol verdim be nöbetteyim öğlen 2:30 da olduk