dolunay01 https://imgyukle.com/i/HFIdoq https://imgyukle.com/i/HFI0gN https://imgyukle.com/i/HFI78P Hepsi 1 kere giyilip yıkandı tulum içi sıcacık tutan kumaşı var iki fermuarlı gizli eldivenli hiç bir sıkıntısı yok .2 tane üst 6_9aylık hiçbir lekesi deformesı yok hm den almıştım .likralı. Örme tulumların içine giydşrmiştim 1 er kere .3 lü olarak 150 tl .2 üst 50 tl tulum 100 tl kalıbı büyük lcw 3_6ayşık dıyor ama beb3gım 9 aylıkken bıle oyle zayıf bır bebekte degıldı