Laborant merhaba benimde oğlum 5 gün yapmadı fitil verdim doktorumun önerisi ilegliserin kansuk kuzenimdr eczacı bir zararı yok gliserin ıkınma hissi veriyor hani artık son dakkadaymış hissi veriyor dedi ıkınıncada hemen cıkıyor cok rahatlamıştı oğlum zaten 1 fitilin yarısını veriyorsun kestiğin yerleri elinle yumuşatıp keskin kenar kalmasın diye ben o gün ve ertesi gün verdim yrm yrm sonra vermedim 3 günde 1 e düştü şimdide hergün yapıyor dene istersen zararı yok diye biliyorum ☺️