sutlukahve07 bu konuda fikrim yok lakin kızım 12 aylıkken ve ben 2 aylık hamileyken eşim askere gitmişti.tabii 15 aydı o zamanlar.şuan 6 ay sanırım.döndüğünde oğlum 9-10 aylık civarı idi.size sadece şunu söyleyebilirim.bebeğiniz daha çok küçükken gitsin aradan çıkarsın.beniim eşim ikinci çocuğumuzun ilklerini hiç görmedi.eksikliğini çok hissetmiştik ..kızım her gördüğü sakallı adamın bacağına yapışıp "baba"diyordu mesela.izne gelirdi oğlum çok yabancılardı eşimi..