Larisya yani net şu kadar zorlandım diyemem ama şöyle söyleyeyim. Bebeğim sallanarak uyuyordu ve çılgınlar gibi sallıyorduk hayal edin 😐 ondan dolayı bırakma süreci zor oldu ama yılmadım. Kendi başıma denedim ama pek başaramadığım için de eğitmen eşliğinde eğitim verdim