Mevanurummm 2 yaşındaki kızımın dudakları kanıyor bazende kanıyor dudak nemlendiricisi aldım sizce önemli bir şey mi doktora danışmalıymışım internette bir yazı okudum öyle yazıyordu 🥺
Aycabu Mevanurummm benim de 15 aylık kızımın bu ara aynı şekilde dudakları 😢 yüzüne de kullandığım kreminden sürüyorum ben soğuktan oluyor hemen kuruyor cildi kızımın belki sizin de öyle olabilir ☺️
DilaraYigit1 Internete başım ağrıyor yazıyorum kansersin diyor .. Internete çok aldırış etmeyin bu tarz şeylerde , hepimiz de oluyor kuruluk az su içiyor olabilir . Oda yapar
Mevanurummm DilaraYigit1 ay o kadar kötü şeyler yazıyor ki beslenme bozukluğu yetersiz beslenme felan yazınca kötü hissettim kendimi daha bir sürü hastalık saymış evet galiba biraz az su tüketiyor biraz daha önem vermeliyim su içmesine