Minniemouse60 Kızlar kızım 13 aylık ve dişini hâlâ çıkarmadı ama her ay diş belirtilerini yaşıyoruz damağı şişiyor, ateşi çıkıyor, huysuzlanıyor vs.vs. ama yine de çıkmadı. Neden olabilir? Kaç aya kadar çıkmaması normal?
CankizimRavzam Minniemouse60 hiç panik olma annesi normal benim kizimda 12 aya kadar hiç cikartmadi bi anda 4 tane cikti hemencecik de büyüdü gitti cikar zamanla ve 18.aya kadar normal karsilaniyo