Hanımlar doğum yapalı 3 ay oldu. 40ım çıktıktan sonra da ara ara kanamalarım oldu ama az miktarda 1 gün 2 gün sürdü. Dünden beri yoğun bir kanamam var acaba adet mi oldum yoksa bir aksilik mi var 😕 eşimle ilişkiye girdiğimiz geceden sonraki gün birden başladı normalde adet kanamam önce lekelenme şeklinde olurdu 😕 3 ay sonra adet görmek normal midir sadece emziriyorum emziren annelerde geç başlar diye biliyorum ben 😕