DtGamze Merhaba arkadaşlar bebeğim 7 aylık ve ek gıdaya başladığımız günden beri yemek konusunda hiç bir problem yaşamadık ilk oglumda çok çektiğim için okadar mutluydumki anlatamam bu süreç yine çileyle gecicek diye çok korkuyordum ohh dedim ilk defa emeklerim boşa gitmiyor amaaa 3 gündür yemiyor yemiyor yemiyor dil sürekli dışarda Her şeyi itiyor ağzına bir lokma sokmak imkansız diş demeyin diş hekimiyim hiç bir belirti yok bir huzursuzlugumuzda yok neler yapıyorum vallahi üzüntüden ağlıyorum bana bir akıl verin yine mi gol değil bu böyle mi gider korkuyorum inanin😭😭
Btlyldz13 DtGamze 7 aylıkken benim kızım da öyle yememişti hiç bişey sonra düzeldi şimdi diş çıkarıyor yemiyo sanırım 7.ay da atak haftası olabiliyor
nesliysldl DtGamze dönemsel olarak yemeği reddettiği zamanlar oluyor bebeklerin,kafanızı rahat tutun,üç dört gün yemez 5.de yer. Tek düze gitmeyecek hiçbir zaman,ara ara bozulacak tekrar rayına oturacak.😌
Drkalpp Canım bizimki de aynıydı ben eline armut havuç filann vermeye başladım onunla oyalanırken ben de yediriyordum öyle ağzını açıyordu elinde bişey olmayınca yemiyor benim bebeğim de bide o şekilde dene istersen
DtGamze Drkalpp önüne oyuncaklar koyuyorum onlarla oynamaktan hiç gözü görmüyor bu sefer inş atak haftası denilen şeydir gelir geçer 😊 çok üzülüyorum çünkü blw denemedim hiç boğazına kaçarsa korkusuna onu mu denesem acaba
DtGamze Drkalpp bide eğer atak haftası ise yedirmeye ara mi vermeliyim ısrar edince daha çok soguturmuyum yemekten
Drkalpp DtGamze oyuncak koyunca bizimki de aynısını yaptı onu da denedim ben . Sen yanında olunca bişey olmaz allahın izniyle canım benim bebeğim çiğnemeyi öyle öğrendi resmen iki üç defa verdim kendim de yerken karşısında gösterdim şimdi çiğneme hareketi yapıyor ağzına çok alınca kendi geri çıkarmaya çalışıyor zaten ben de mecburen elini sokup alıyorum ağzından. Mesela muzu kaşıkla verince yemek istemiyor ama eline verimce küçük küçük ısırıyor kendi gayet iştahla da yiyor
Drkalpp DtGamze canım uzun yazdım biraz ama bide elinle vermeyi dene sen bazen kaşıkla yemek istemiyorlar elinle küçük küçük kopar yan tarafına doğru ver
DtGamze Mom727373 0eki atak haftasindaysa nasıl davranmak gerekiyor ısrarla hergun önüne yemek koymaya devam mi etmeliyim yoksa 1 2 gün yedirmeye ara mi vereyim
Mom727373 DtGamze biz henüz 3. ayımızdayız 2 kez atak haftamız oldu. Geçenlerde birini atlattık emerken huysuzlanıyordu hatta bazen almıyordu üzerine gitmedim acıktığında zaten içiyordu çünkü. Benim deneyimim böyle ama siz büyüksünüz sizde nasıl olur bilmiyorum açıkçası
Drkalpp DtGamze olabilir canım fazla ısrar etme bence çünkü ben de zorla vermeye çalışıyordum ben öyle yaptıkça ağzını kilitlemeye başladı ben de o yüzden bi iki defa vermeye çalışıyorum almıyorsa zorlamıyorum.
DtGamze Mom727373 çok teşekkür ederim dilerim herşey rayına oturur insanın kaç tane cocuguolursa olsun her deneyim yeni bir heyecan oluyor
DtGamze Drkalpp çok teşekkür ederim bugün biraz yorucu bi gün oldu bizim için giremedim inş yarın deneyeceğim cevabınız için çok teşekkür ederim tekrar içimi rahatlattiniz
Mom727373 DtGamze rica ederim. Evet malesef her çocuğun tabiatı farklı olduğundan her çocukta yeniden anne olacağız gibi😊sağlıkla büyüsünler inşallah