Hilall07 Ek gıdaya ilk geçtiğimiz zamanlar oğlum yeşil ve küçük paeçalar jalıplar halinde kaka yapıyordu, hala arada bir yapıyordu, araştırdım heryerde nornal yazıyordu. Kabızlık belirtisi bu durym. Tekrarlıyorsa sıksık mutlaka doktora götürün, mama içiyorsa mama değişikliğine gidebilir. Yediklerini tam sindiremediğinden olabiliyor. Benimki çok sık oluyordu, gazınıda çok rahat çıkaramıyordu, özel bi mama kullanmaya başladık ve tamamen geçti. Sizinki ilk kez böyle olduysa sorun yapmayın olabiliyoe, sıksık kontrol edin, hergün oluyırsa hekime başvurursunuz.