Benim 3. Aydan sonra sütüm kesildi mamaya başlamak zorunda kaldım ilk sma verdm ama kabız yaptı bebeğimi o yüzden aptamil 1 aldım suanda 6 aylık aptamil 2 ye geçtik bi sıkıntımız yok hem tadını seviyolar hemde aptamilde yüksek lif kaynağı oldugu icin kabızlık sorunuda yaşamıyosun sonuçta yıllardır kendini kanıtlamış bi marka ama tabiki bebekten bebeğe değişiyo kücük boy alıp deneme yapmanı tavsiye ederim hangisni kullancagı belli olmaz