Lütfen sadece fikir verecek ve tavsiyede bulunacaklar yazsın. Öncelikle süt alerjimiz mevcut yumurta alerjimiz de vardı o geçti. Süt ürünü ve yumurta olmadığı için sabah kahvaltılarımızı muhallebi olarak yaptırmamızı istemişti doktorumuz. Çünkü zaten eline bişey alip yemeyi sevmeyen bir çocuk. Her gün değişik unlara kattığım yulaf ezmesi bir çeşit meyve, pekmez ve ceviz yada madem vs. ile geçirdik. Öğlen 4 sebzeden oluşan erişteli vs çorba akşam da verebilirsem protein. Ama her zaman almıyor onu da. Kilosu 11 civarı. Şuan yumurta yiyebildiği için pankek tarzı şeyler yapıyorum meyveli ama asla elini bile sürmüyor. Ben yedirmeye çalışıyorum ağlıyor. Bugün tavsiye üzerne süt mama da vermedim iyice aç hissetsin kendisi yesin diye. Uyanalı 3 saat oldu yok yemiyor.genel olarak dokunma problemi var mesela muza dokunmak istemiyor ıslak ve yumuşak şeylerde yapıyor bunu genelde. Bunu da yenmek için kinetik kum tarzı aktiviteler alıyorum ama ona da zorla dokunuyor. Millet 3 öğünü geçtim ara öğün yediriyor benimki ilk 2yi zorla 3.yü belki yiyor. Artık çıldırıcam. Akıl verin lütfen.