Merhaba hanımlar sorum başlıkta aslında ama şöyle anlatiyim ben sadece göbeğimden şikayetciyim basen falan fazla yok 2 normal doğum yaptım kilom da fazla kilo verme macerasına atıldım ama göbeği daha hızlı nasıl yok edebilirim diye kararsız kaldım sizce spor yaparken ya da yürüyüş yaparken normal korse mi Termal korse mi tercih etmeliyim