eserea Merhaba Adıyaman ve Gaziantep de doktor tavsiyeniz var mı devlet tercihimdir. Özel tavsiyelerinizi de yazabilirsiniz.
Aliuraz Adıyaman devlette Seda hanım iyi dediler bizde götürmüştük başka bir doktor du çok iyiydi adını unuttum Antep’te de lig hospitalde seral hanım var o da çok ilgili ve iyi 🌼
Aliuraz eserea tam hatırlamıyorum kusura bakmayın iki doktor a birden girmiştim o zaman 300 gibi birşey ödemiştim ikisine yanılmıyorsam