TaneminAnnesi 4ay 23 günlüğüz ve üç gündür aşırı ağlamalar yaşıyoruz hiçbir şekilde susmuyor çığlık çığlığa bağırıyor uyku zamanlarında yapıyor bu durumu yaşayanlar var mı sadece uyumak istemediğinden mi yoksa başka bir neden olabilir mi
Mervegem TaneminAnnesi atak dönemidir muhtemelen canım. Bi kere agrı kesici surup verip dene eğer o sekilde susarsa biyeri agrıyo olabilir. Net bilemeyiz atak deriz agrısı olur
TaneminAnnesi MotherQueen ne kadar sürer peki acaba bi yeri mi ağrıyor diye düşünüyorum bazen ama farkettim ki uyku zamanı yapıyor ne ile daha hafifletebilirim
MotherQueen TaneminAnnesi çok sürmez en fazla 1 ay bide bağırmayı keşfediyorlar ya yapmak istiyorlar devamlı. Bir yeri ağrıdığını düşünmüyorum ama siz yinede ateşine falan bakın yani
TaneminAnnesi MotherQueen hem de nasıl bağırıyor durduk yere bağırıp duruyor ağlamak değil de bağırmak dediğiniz gibi keşfettiğinden yapıyor o zaman
TaneminAnnesi Mervegem gözlemliyorum da sadece uyku zamanında yapıyor ağrısı olsa devamlı yapar diyorum kendime