AntiFilozof evet bastılar. İçeride biriken topak kanın dışa çıkmasını sağlıyorlar. 2,3 kere bastırdılar. Ben normal olacak die 1 bucuk gün bekledim. Suni sancı çektim. Sonra sezeryana alındım. Artık her şeyde canım acır olmuştu. O yüzden bastırdıklarında bayağı acımıştı. Hemşirenin elini tuttuğumu hatırlıyorum. Dayanılmayacak bişi değil, korkmayın. Bir kaç saniye sürüyor. Zaten anlamıyorsun :)