Melina Sansa modeli mi yoksa 2 in 1 serina modeli mi sizce almalıyım aralarındaki farklar nelerdir ? Kullanan arkadaşlar cevap verebilir misiniz?
Eliifbasar Melina 2’in 1 modeli var bende hiç kullanışlı degil fazla yer kaplıyor bebeğimde sevmedi zaten. Büyüdükçe sever belki dedim 5,5 aylık hal sevmedi 🤦🏻♀️
Gamzesent Melina ben e bebekten aldim babyplus cok sevdi😊 joie pahali gelmisti ama bugun indirimde sanirim 720ye dusmus
Melina Eliifbasar Yorumunuz için teşekkürler. Benim 1 buçuk aylık kızım kucaktan inmiyor sürekli kollarımda yoruluyorum artık çözüm olarak bu tarz salıncaklar kullanışlı oluyor ben de sansa modelini almayı düşünüyorum ama benim kızım da sevmezse boşuna almış olacağım çok kararsızım🤔
Eliifbasar Melina Benim oğlumda kolikti bir faydası olur diye düşünerek almıştık ama olmadi sevmeme ihtimalleri yuksek oyuzden 2. El almanizi öneririm tutumluanneden bakabilirsiniz 4moms markasınida çok öneren var temiz ikinci el bulursanız deneyin derim 🤗