Mhlkoyku Kızlar bulunduğumuz odada ısısı yüksek değil. Ben terlemiyorum hiç mesela ama kızım aşırı terliyo 2 ay 2 günlük ve 6800kg. Yüksek kilolu olduğu için terliyodur diyen var. Saçları sırıksıklam oluyor. Kalları bacakları heryeri terliyor. Bu bi sorun değildir diye düşünüyorum ama var mı bebeği aşırı terleyen
Yeliz Mhlkoyku benim bebeğimde öyle özellikle emerken hala kafası kolları bacakları sırılsıklam olur. Isılarını kafadan düzenledikleri için öyle oluyor diye biliyorum. Bide emerken ciddi efor sarfediyolar 😊
Mhlkoyku Nrn ayy evet yarın oluca bizde kızım akşamları banyo yapmadan uyumaz da napcam bilmiyorum🤷🏻♀️
nisam Bnm kızım da aşırı terliyor yattığı yerden kaldırınca basının altı sırılsıklam emerken peçete ile siliyorum başını bu kaç kere şu gibi oluyor saçları sanki yeni banyo yaptırmış gibi oluyo