Gorkemkc Ebru33 ben çok memnunum deterjanı şampuanı ıslak mendili kolonyası uni babynin çoğu ürününü kullanıyorum hepsindende memnunum
Tatlisannedilekk Ebru33 uni baby nin sıvı deterjanını, ıslak mendilini, bebek yağını kullanıyorum çok memnunum👍🏻