Ruzgarsmummy Kızlar e devlette 300 tl ödeme asamasında görünüyor yani gidip pttden alabilir miyim hemen ?
Annis-ogul Ruzgarsmummy alo 170 için ara ogren cnm bazen yatmamış oluyo bazen de yatıyorum e devletten gorunmuyo
Bugra2020 Adababy bu dediğiniz ilk cocuk parası sanırım ben geçen hafta telefonda arayarak yaptım 20 subattan sonra pttden cekebilirsiniz dediler.
BusraG Adababy aile ve sosyal politikalar bakanlığımda bir tane kağıt doldurdum. İçeriye verdim. Ocak 15 twn sonra yatar demişti. Ödeme aşamasındaymış
Mom62636362 Ruzgarsmummy internette baktım öyle yazıp yatmayan da varmış, yatan da varmış. Ben de öyle olunca yatmamıştır diye beklemiştim. Eşim geçen cuma gidip sormuş yatmış meğerse çoktandır
Evlatkokusu34 Adeviyee nasıl yatmaz ki ben Kasım da yaptım 19 ocakta yattı başvurumu bille 15 aralıkta yaptım