SertapHilal İnternetten sipariş versem çok geç gelecek ama ek gıdaya bugün başla dedi doktor. Ben bunu nerde bulabilirim? Züccaciye falan satar mı
Berenmomss SertapHilal bugün başla demesiyle hemen almana gerek yok ki canım önce yoğurtla falan başla
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi SertapHilal Çelik makarna süzgeçi al tencerene koy tencere kapagini kapat buharda haşlanır. Çelik süzgeçte vardır evin yanında ufak tefek b9yle şeyler satan yerler hemen alabilirsiin
Flamingom SertapHilal tencereye süzgeç koyabilirsin. Altında az su ne 2 parmak gibi. Kısık ateste agzı kapalı pişirebiliesin. Tencere dibindeki suyu devamlı kontrol etmek lazım. Az su oldugu için cabuk bitebilir
SertapHilal DilaraYigit1 Yok oraları biliyorum da şimdi gidecek durumum yok tek başıma çocukla gidemem yani burda yakınlarda sordum
Kagansmother Satıyordur tencerenin ustune konulanlardan hepsi burada da jet kargo var bir günde getiriyorlar ordan da siparis verebilirsiniz ben telefonumu ordan aldim aksam siparis verdim sabah elimdeydi tabi her üründe olur mu bilmiyorum
Necla61 SertapHilal şimdilik kevgir kullanabilirsin canım zaten verecek olduğunuz bi çay kaşığı bi tatl i kaşığı ve yemek kaşığı olmalı onun için su aşamada kevgir iş görecektir
AslanUras07 SertapHilal bizim de alerjimiz var canım. Bizimdebugün üçüncü gün Allah ın izni işe. Bal kabağı ile başladık. Bende küçük bir tencereye çaycıda suyu kaynatıp döküyorum üzerine metal bir süzgecim var onu koyup kabağıda doğruyorum. Ağzını kapat altını orta derecede aç 10 dk da pamuk gibi oluyor.
SertapHilal AslanUras07 Metal süzgecim yok canım işte bende onu almak yerine bu haşlama aparatını alıyım diyorum ☺️ Sizin ne alerjiniz var
AslanUras07 SertapHilal aslında 5 aylık olana kadar yoktu ek gıdaya ufaktan başlamıştım. Peynir verdim yumurta verdim ayrı günlerde sıkıntı olmadı fakat ikisini aynı gün verdim kakada kan gördüm. Ondan beridir popo pişik anne sütü alırsa ishal. Evolvia alerji maması veriyorum arada. Gerçi dün vermeye başladım onu da. Anlayacağın kesin değil ama inek sütü ve yumurta diye ikisini de kestim ben.16 gündür felan diyetteyim.! Hepimize acil şifalar olsun canım.