MotherQueen Egemenin_Annesi 14 aylık yürüdü benimkide 😒😁 ama hiç emekleme sıralama falan yapmadı birden kalktı gitti tam ben ümidi kesmişken ondan çok şaşırdım şaşırmaz olaydım 😁
Egemenin_Annesi MotherQueen sasirinca yürüme girisimini zirvede mi birakti 😂😂😂 ay benimkide öyle ne emekleme ne sürünme ne tutunup kalkma hic bisey yok öyle kössü gibi otursa popisinin üstünde😂
Arc1993 Mom091 ayy ne güzelmiş. Benim oğlan sıralarken çok düştü kaç kez kafayı vurdu kim bilir. Tüh geç kaldık
MotherQueen Egemenin_Annesi artık kaynanam dediki camiye git cumadan ilk çıkana ayak bağını kestir kafaya koydum son çare oydu 😁 perşembe yürüdüde gitmek zorunda kalmadım
Mom091 Egemenin_Annesi n11 de falan falan var. İkinci el uygulamarında bile var. Bence gerek yok sıfırına aretim
Mom091 MotherQueen bunlar çıkalı çok oldu aslında😁 benim kızım 8,5 aylıktı yürüdüğünde o zaman vardı. Şuan iki yaşına girecek. Bayağı eski bir şey yani😁
Mom9 Egemenin_Annesi daha dur benim kız 16.5aylıkken yürüdü 😌 senin ki hayli hayli yürür. 14aylıkken daha yeni kalkıp sıralamaya çalışıyodu düşün
Egemenin_Annesi Mom9 bide kizlar erken yürür derler 😅 tamam o zaman sen benim örnegimsin seni düsünerek evhami birakiyorum 😅
Egemenin_Annesi Mom091 tamam aretim cok sagol esime söyleyimde hemen ismarlasin bunlar paklar anca egemeni yoksa pata küte kafayi kirar 😂
MotherQueen Mom091 benim ilki 5 yaşında onun zamanında yoktu 🙈 ikincide daha 6 aylık ne bunların ismi. 😁 eşim çok şaşıracak yaşasın masraf çıktı diyecek 😁
MotherQueen Egemenin_Annesi ayaklarını bağlıyomuşsun camiden çıkan ilk kişi makasla kesiyormuş 😁 batıl inanç ama artık deniyim dedim son çare 😁