Hatirlarsaniz yürümeyle alakali post acmistim tutunarak yürüyor Egemen diye cok mutlu olmustuk ama o kadarla kaldik hic ilerleme yok 14 aylik olacak tek basina yürümeye cok korkuyor 🙄🙄 babasi tutuyor öyle yürüyor ama desteksiz yürüme yok hala.. hadi be yavrum diyorum icimden ama tik yok 😀
yürüme arkadasida var onunla da yürüyor sorun yok ama iste.. ne yapsak ne etsek de korkusunu yensek ya.. ?
