Vatansever ben kullanmıyorum ama içeriğinden dolayı değil, oğlumda gaz sorunu yaptığı için. Paraben vs var diyorlar, doktor bir annenin yazısında; devletin karşıladığı bu tür ilaçların içinde bulunan paraben ve türevlerinin, mide asidi ile parçalandığını, safra ve mide asidi ile birlikte idrarla vücuttan atıldığını ve yan etki oluşturmadığını okumuştum. Sağlık bakanlığının da bahsedildiği gibi “çok tehlikeli” bir takviyeyi önereceğini düşünmüyorum açıkçası. Önemli olan cilt ile temas edilen ürünlerde paraben ve türevlerin olmaması gerektiğiymiş. Bence nasılsa size verilecek, deneyin. Memnun kalmazsanız kolay yoldan farklı bir marka ile değiştirebilirsiniz. Ben Sidefer kullanıyorum, şimdilik memnunum🌸