Kizim 7.5 aylik, 7 ay kontrolunde kilosu 7700du koca bir ay boyunca sadece 170gram almis, ustelik ek gida konusunda fena degildi. Simdide ust disleri kabarmis geliyorlar ama 1 tatli kasigi bile zor yediyorum. Sevdigi seyleride yemiyor, yedirdigim an puskurterek cikartiyor. 1 haftadir neredeyse ek gida olarak birsey yemedi.Bu arada sadece anne sutuyle besleniyor simdiye kadar hic mama almadi, doktor gerek yok diyor ama icime sinmiyor boyle giderse kilo verecek. Agrisini hafifletecek birsey varmidir yada istahini acacak?