Bebeğim 3 aylık olmak üzere. Son 1 haftadır uykusunda kıvranıyor. Emzirip gazını alıyorum altı temiz uyanıkken birşey yok uykuya geçince kıvranıyor. Abartısız sabaha kadar kıvranıyor aynı zamanda uyuyor da. Ağlamıyor. Gazı var diyorum kaldırıp alıyorum gaz yok. O kıvranınca ben uyuyamiyorum bişeyi var diye. Niye böyle yapıyor olabilir? Önceden normal bi şekilde uyuyordu. 🤦♀️ bilgisi olan 😔