Merhaba hanımlar.
kızım 17 aylık ve emziriyorum adetim üzerinden 17 gün geçti ve hala adet olmadım korunuyoruz test yaptım negatif neden olamıyorum anlamadım. 1 hafta öncesinden mastit başlangıcı olmuştu oda etkilermi bilemiyorum hiç böyle yaşayan oldumu acaba doktora gitme düşünüyorum