Deniz2961 canim 1 litre sütü kaynatiyorum. Bir kaseye yaklasik yarim limonun suyunu sıkıyorum. Süt kaynarken limon suyunu yavas yavas döküp karistiriyorum hemen kesiliyor zaten . Bi bes dakika kisik ateste karistiriyorum. Sonra ocaktan alip suzgecle suzuyorum suzgecin üstünde kalanlar peynir oluyor, alta akan suyunu ise soğudukdan sonra migrostan aldigim buz pusetlerine döküyorum buzluğa atıyorum.